A randiappoknak leáldozott a Tinder volt vezérigazgatója szerint
Renate Nyborg úgy gondolja, hogy a Z generáció nem online alkalmazásokon keresztül, hanem „organikusan" akar ismerkedni.
Renate Nyborg úgy gondolja, hogy a Z generáció nem online alkalmazásokon keresztül, hanem „organikusan" akar ismerkedni.
A pályakezdés környékén járó nemzedék már egészen máshogy viszonyul az autózáshoz, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen lemondanának a négy kerék előnyeiről. A munkáltatók pedig autómegosztó szolgáltatásokkal akár minden munkavállaló számára biztosíthatnak autót.
A fiatal rapper március 2-án ad koncertet az ország legnagyobb fedett csarnokában.
Az YPulse ifjúságkutató szervezet szerint az emberek arra törekszenek, hogy szövegesen minél pontosabban fejezzék ki érzelmi reakciójukat. Ez hívta életre az IJBOL-t is.
Az utóbbi években özönlenek az emberek a koncertekre, különösen Krúbi és Azahriah generációja robbant be a magyar könnyűzenébe, őket egyáltalán nem érdekli az állami média, nem ismerik az öncenzúra kényszerét, arról énekelnek, amiről akarnak. Mit történik itt? És mi köze ennek a pandémiához?
Az eddigi ifjúságkutatásokban ez még soha nem merült fel, de a legfrissebb kutatásban már az egyik legfontosabb problémaként említik a 16-29 éves fiatalok.
Az okostelefonnal és közösségi médiával felnőtt fiatalok nem a türelem emberei, a munkahelyi vezetőiktől több odafigyelést igényelnek, de ha jól érzik magukat, jól is dolgoznak.
Bár úgy tűnhet, hogy a videojátékok készítőinek és a játékokba rejtett márkák mögöt állóknak leginkább a tinikre kellene koncentrálniuk, egy új jelentés szerint nem a Z generáció tölti a legtöbb időt a videojátékokkal.
A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok, és akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten.
A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett kutatásából.
Az Apple vitathatatlanul jól működő ökoszisztémáján is túlmutatnak azok az okok, amiért a Z generáció tagjai szívesebben használnak iPhone-t (és iOS-es eszközüket), mint androidos készülékeket – mutat rá egy új kutatás.
Átment a történelmi törvénymódosítás az új-zélandi parlamenten.
A divat- és szépségipar kreatív energiái ma már a virtuális valóságokban áramlanak, a legnagyobb márkanevek 2022-re egytől egyig beléptek a metaverzumokba. Túl vagyunk az első, virtuális valóságban megrendezett divathéten, és NFT-k formájában már virtuális illatok eladása is profitot hozhat. Hova vezet mindez?
Az 1995 után születettek nehezebben dolgozzák fel az egyetemi tanulmányokkal járó stresszt, mint a korábbi nemzedék egyetemistái – derül ki egy friss kutatásból.
Bár aggasztónak tűnő változásokat látunk a mai gyerekeken, a tanároknak és szülőknek nyitni kellene a Z generáció tagjai felé, és nem démonizálni őket. El kell fogadni és meg kell érteni őket – mondja Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértő, a Rejtélyes Z generáció című kötet szerzője. Szükség van-e még iskolára? Biztosan jó-e a folyamatos multitasking? Van-e pozitív hatása a gyerekekre a videójátékoknak? Interjú.
Korábban is mindenhonnan zúdult ránk az elérhetetlennek látszó szépségideál, csakhogy míg a korábbi generációk esetén a filmek rendre véget értek, illetve a divatmagazinokat is becsukhatták, a Z generáció tagjai számára az információ folyamatos, a külsejükre vonatkozó visszacsatolás pedig akár szűretlenül is érkezhet. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.
A legfiatalabb magyar internetezőkről készült könyv, mely igyekszik megmutatni, miért lógnak annyit a fiatalok a mobiljukon, és hogy mit fogyasztanak rajta. Guld Ádámmal, A Z generáció médiahasználata című kötet szerzőjével beszélgettünk.
Az okok között a járvány miatti karantén mellett a tudósok a mobiltechnológiát és a gyerekkortól sulykolt folyamatos versengést sejtik.
A világ legforróbb slágereit ma már nem csak Nyugat-Európában vagy az Egyesült Államokban írják. Elmerültünk a K-Pop varázslatos, unikorniscsillámokkal meghintett világában.
Világméretű hálózatot épített néhány fiatal New Yorkból indulva. Azt mondják nem csak marketingesek, de aktivisták is. Most már világcégekkel dolgoznak együtt.