#Z generáció


A LOL már túl cringe: itt az IJBOL
 

A LOL már túl cringe: itt az IJBOL

Az YPulse ifjúságkutató szervezet szerint az emberek arra törekszenek, hogy szövegesen minél pontosabban fejezzék ki érzelmi reakciójukat. Ez hívta életre az IJBOL-t is.

hvg.hu hvg.hu










Időnként meg lehetne kérni diákokat, hogy tanítsák a tanárt
 

Időnként meg lehetne kérni diákokat, hogy tanítsák a tanárt

Bár aggasztónak tűnő változásokat látunk a mai gyerekeken, a tanároknak és szülőknek nyitni kellene a Z generáció tagjai felé, és nem démonizálni őket. El kell fogadni és meg kell érteni őket – mondja Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértő, a Rejtélyes Z generáció című kötet szerzője. Szükség van-e még iskolára? Biztosan jó-e a folyamatos multitasking? Van-e pozitív hatása a gyerekekre a videójátékoknak? Interjú.


Hogyan lehetek szexi és menő? - A külső megjelenés kultusza
 

Hogyan lehetek szexi és menő? - A külső megjelenés kultusza

Korábban is mindenhonnan zúdult ránk az elérhetetlennek látszó szépségideál, csakhogy míg a korábbi generációk esetén a filmek rendre véget értek, illetve a divatmagazinokat is becsukhatták, a Z generáció tagjai számára az információ folyamatos, a külsejükre vonatkozó visszacsatolás pedig akár szűretlenül is érkezhet. Részlet A rejtélyes Z generáció című könyvből.

HVG Könyvek HVG Könyvek






 

"Az Y és a Z generáció erre nagyon fogékony" - De mi az az insurtech?

Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.

Republic Group Republic Group